Dienstenaanbod
Hieronder vind je een greep uit mijn dienstenaanbod. Met mijn jarenlange werkervaring is deze opsomming natuurlijk niet compleet. Mis je nog iets in het overzicht? Laat het mij weten! Dan kijk ik of ik jou kan ondersteunen.

Administratie
Debiteurenbeheer
Offertes opstellen
Facturatie
Beheer lopende contracten
Verzekeringen nalopen
Ondersteuning bij subsidieaanvragen
Ondersteuning bij audits
Kantoor/werkplek inrichten
Presentatiematerialen bestellen
Gastvrouw
Telefoon aannemen
Mails beantwoorden

Eerste selectie CV’s maken
Sollicitatiegesprekken plannen
Onboarding nieuwe medewerkers
Personeelsadministratie
Urenregistratie
Verlofregistratie
Verzuimbegeleiding zieke werknemers
Uitvoering Wet Verbetering Poortwachter
Contactpersoon arbo, UWV en verzekeraar
Verzuimpreventiebeleid opstellen
Wijzigingen in wet- en regelgeving signaleren en implementeren
Praktische begeleiding van expats

Zakenreizen regelen
Visa regelen
Evenementen organiseren
Voorbereiden deelname aan beurzen en congressen
Mailbox beheer
Dossiers up-to-date houden
Opruimen
Administratie structureren
Projectplanning
Archiveren
Verhuizing coördineren
Relatiegeschenken regelen
(Privé-)afspraken plannen en regelen
Samenwerking
Omdat de behoefte aan ondersteuning voor iedere ondernemer anders is bied ik drie mogelijkheden.
Ik werk meestal op basis van een uurtarief. Daarnaast is het ook mogelijk om te werken met een strippenkaart en pakketten op maat. Handig voor als je terugkerende opdrachten of een grote opdacht voor mij hebt. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Los
Tarief per uur- Handig voor kortdurende of eenmalige opdrachten
- Flexibel
- Los uurtarief
- Facturatie maandelijks achteraf
- Prijs is exclusief 21% BTW
- Prijs is exclusief eventuele reiskosten en andere bijkomende kosten
Vaster
Strippenkaart- Handig voor af en toe terugkerende opdrachten
- Mogelijk vanaf 10 strippen (=10 uur)
- De strippenkaart heeft een geldigheidsduur van drie maanden
- Facturatie in één keer vooraf
- Prijs is exclusief 21% BTW
- Prijs is exclusief eventuele reiskosten en andere bijkomende kosten
Vast
Pakketprijs- Handig voor opdrachten > 15 uur per week
- Handig voor een langdurige samenwerking
- Offerte op maat
- Facturatie maandelijks achteraf
- Prijs is exclusief 21% BTW
Tip:
Vind je het duur om een VA in te schakelen? Reken dan eens uit hoeveel tijd jij kwijt bent aan allerlei randzaken die je liever niet doet. Zet deze tijd om in geld. Grote kans dat het goedkoper is om een VA in te huren om deze taken te laten uitvoeren. Behalve een besparing in geld levert het jou ook nog eens meer focus, rust en ruimte op!
Zo werk ik
Als virtual assistant ben ik flexibel inzetbaar. Ik werk op afstand, maar ik kan ook op locatie komen als dat efficiënter is. Is er behoefte aan tijdelijke vervanging bij ziekte of zwangerschap of tijdens piekmomenten? Ook daarvoor ben ik beschikbaar.
Mijn aanpak is persoonlijk en is gebaseerd op onderling vertrouwen en afgestemd op jouw bedrijf. We doen het samen!
Voorafgaand aan onze samenwerking plan ik graag een vrijblijvend online of persoonlijk kennismakingsgesprek met jou. Ik wil namelijk graag zoveel mogelijk over jou en jouw bedrijf te weten komen. We bespreken welke taken jij wilt uitbesteden en wat jouw wensen precies zijn. Als wij daarna met elkaar een samenwerking willen aangaan maak ik een offerte. Hierin omschrijf ik welke werkzaamheden ik voor jou ga doen, wanneer de werkzaamheden uitgevoerd worden en welke werkafspraken wij maken. Daarbij maak ik een inschatting van het aantal uren dat ik verwacht nodig te hebben. Als jij akkoord gaat met de offerte en er voor ons beiden geen verrassingen meer zijn, kunnen wij aan de slag.
