06-50663883 office@vaqvrouw.nl

Dienstenaanbod

Hieronder vind je een greep uit mijn dienstenaanbod. Met mijn jarenlange werkervaring is deze opsomming natuurlijk niet compleet. Mis je nog iets in het overzicht? Laat het mij weten! Dan kijk ik of ik jou kan ondersteunen.

Administratie

Debiteurenbeheer

Offertes opstellen

Facturatie

Beheer lopende contracten

Verzekeringen nalopen

Ondersteuning bij subsidieaanvragen

Ondersteuning bij audits

Kantoor/werkplek inrichten

Presentatiematerialen bestellen

Gastvrouw

Telefoon aannemen

Mails beantwoorden

Eerste selectie CV’s maken

Sollicitatiegesprekken plannen

Onboarding nieuwe medewerkers

Personeelsadministratie

Urenregistratie

Verlofregistratie

Verzuimbegeleiding zieke werknemers

Uitvoering Wet Verbetering Poortwachter

Contactpersoon arbo, UWV en verzekeraar

Verzuimpreventiebeleid opstellen

Wijzigingen in wet- en regelgeving signaleren en implementeren

Praktische begeleiding van expats

Zakenreizen regelen

Visa regelen

Evenementen organiseren

Voorbereiden deelname aan beurzen en congressen

Mailbox beheer

Dossiers up-to-date houden

Opruimen

Administratie structureren

Projectplanning

Archiveren

Verhuizing coördineren

Relatiegeschenken regelen

(Privé-)afspraken plannen en regelen

Samenwerking

Omdat de behoefte aan ondersteuning voor iedere ondernemer anders is bied ik drie mogelijkheden.
Ik werk meestal op basis van een uurtarief. Daarnaast is het ook mogelijk om te werken met een strippenkaart en pakketten op maat. Handig voor als je terugkerende opdrachten of een grote opdacht voor mij hebt. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Tip:
Vind je het duur om een VA in te schakelen? Reken dan eens uit hoeveel tijd jij kwijt bent aan allerlei randzaken die je liever niet doet. Zet deze tijd om in geld. Grote kans dat het goedkoper is om een VA in te huren om deze taken te laten uitvoeren. Behalve een besparing in geld levert het jou ook nog eens meer focus, rust en ruimte op!

Zo werk ik

Als virtual assistant ben ik flexibel inzetbaar. Ik werk op afstand, maar ik kan ook op locatie komen als dat efficiënter is. Is er behoefte aan tijdelijke vervanging bij ziekte of zwangerschap of tijdens piekmomenten? Ook daarvoor ben ik beschikbaar.
Mijn aanpak is persoonlijk en is gebaseerd op onderling vertrouwen en afgestemd op jouw bedrijf. We doen het samen!

Voorafgaand aan onze samenwerking plan ik graag een vrijblijvend online of persoonlijk kennismakingsgesprek met jou. Ik wil namelijk graag zoveel mogelijk over jou en jouw bedrijf te weten komen. We bespreken welke taken jij wilt uitbesteden en wat jouw wensen precies zijn. Als wij daarna met elkaar een samenwerking willen aangaan maak ik een offerte. Hierin omschrijf ik welke werkzaamheden ik voor jou ga doen, wanneer de werkzaamheden uitgevoerd worden en welke werkafspraken wij maken. Daarbij maak ik een inschatting van het aantal uren dat ik verwacht nodig te hebben. Als jij akkoord gaat met de offerte en er voor ons beiden geen verrassingen meer zijn, kunnen wij aan de slag.